Door gebruik te maken van onze diensten ben jij als werkgever verzekerd van vakkundige begeleiding en advies, waarin de gezondheid van jouw bedrijf centraal staat. Een gezondere organisatie, gemotiveerde werknemers, veilige werkomgeving en een gezonde en snelle terugkeer naar het werk zijn de kerndoelen waar wij jou als werkgever bij kunnen ondersteunen. Ook geven wij ondersteuning bij verzuim en helpen we bij re-integratie en het inventariseren en beperken van risico’s. Hiermee voldoe jij als werkgever direct aan de verplichtingen vanuit de Arbowet.
ARBODIENSTVERLENING: WAT BIEDEN WE AAN?
Bij onze arbodienstverlening heb jij als ondernemer een vaste casemanager. Dit zorgt voor een vast aanspreekpunt bij preventief verzuim, tijdens verzuim en re-integratie. De basis bij (langdurig) verzuim is de Wet Verbetering Poortwachter. De casemanager is bij verzuim de spil tussen jou als werkgever en/of leidinggevende en de bedrijfsarts/arbodienst. De lijnen zijn kort, ook in de communicatie met de bedrijfsarts en de inzet van specialistische diensten, zoals: mediation, coaching, arbeidsdeskundigen, 2e spoortrajecten, arbeidshygiënisten, veiligheidsdeskundigen etc. Ook stelt de casemanager jou actief op de hoogte van alle verplichtingen die voortvloeien uit de Arbowet en de bijbehorende wet- en regelgeving.
Niet alleen biedt de arbodienst kerndeskundigen, maar ook:
- Risico-inventarisatie en –evaluatie (RI&E)
- PMO
- Aanstellingskeuringen
- Onderzoek en advies Psychosociale Arbeidsbelasting (PSA)
- Cursus Preventiemedewerker
- BHV cursus
ARBODIENSTVERLENING BIJ OMNYACC: ALLES ONDER ÉÉN DAK
Bij Omnyacc hebben we alle specialisten onder één dak. Van bedrijfsartsen en arbeidsdeskundigen tot juristen, HRM- en salarisadviseurs. Hierdoor zijn de lijnen kort en dit zorgt voor snelle communicatie. Eenvoudiger kan niet! Ook voorkomt het dubbele kosten.