Personeel en pensioen

ARBODIENST: EEN GEZONDE ORGANISATIE

Hoe ga jij om met verzuim binnen jouw organisatie? De Arbowet bepaalt dat je je als werkgever moet laten ondersteunen door een arbodeskundige. Dit kan een bedrijfsarts of arbodienst zijn. Heb jij dit al geregeld? Bij Omnyacc ben je aan het juiste adres voor een gezonde organisatie. Alle specialisten onder één dak.

ARBODIENSTVERLENING ONDERSTEUNT BIJ VERPLICHTINGEN ARBOWET

Door gebruik te maken van onze diensten ben jij als werkgever verzekerd van vakkundige begeleiding en advies, waarin de gezondheid van jouw bedrijf centraal staat. Een gezondere organisatie, gemotiveerde werknemers, veilige werkomgeving en een gezonde en snelle terugkeer naar het werk zijn de kerndoelen waar wij jou als werkgever bij kunnen ondersteunen. Ook geven wij ondersteuning bij verzuim en helpen we bij re-integratie en het inventariseren en beperken van risico’s. Hiermee voldoe jij als werkgever direct aan de verplichtingen vanuit de Arbowet.

ARBODIENSTVERLENING: WAT BIEDEN WE AAN? 

Bij onze arbodienstverlening heb jij als ondernemer een vaste casemanager. Dit zorgt voor een vast aanspreekpunt bij preventief verzuim, tijdens verzuim en re-integratie. De basis bij (langdurig) verzuim is de Wet Verbetering Poortwachter. De casemanager is bij verzuim de spil tussen jou als werkgever en/of leidinggevende en de bedrijfsarts/arbodienst. De lijnen zijn kort, ook in de communicatie met de bedrijfsarts en de inzet van specialistische diensten, zoals: mediation, coaching, arbeidsdeskundigen, 2e spoortrajecten, arbeidshygiënisten, veiligheidsdeskundigen etc. Ook stelt de casemanager jou actief op de hoogte van alle verplichtingen die voortvloeien uit de Arbowet en de bijbehorende wet- en regelgeving.

Niet alleen biedt de arbodienst kerndeskundigen, maar ook:

  • Risico-inventarisatie en –evaluatie (RI&E)
  • PMO
  • Aanstellingskeuringen
  • Onderzoek en advies Psychosociale Arbeidsbelasting (PSA)
  • Cursus Preventiemedewerker
  • BHV cursus

ARBODIENSTVERLENING BIJ OMNYACC: ALLES ONDER ÉÉN DAK

Bij Omnyacc hebben we alle specialisten onder één dak. Van bedrijfsartsen en arbeidsdeskundigen tot juristen, HRM- en salarisadviseurs. Hierdoor zijn de lijnen kort en dit zorgt voor snelle communicatie. Eenvoudiger kan niet! Ook voorkomt het dubbele kosten.

Speciaal voor jou

UITGELICHT

Casper Müller

Casper Müller

HRM | Pensioen- & inkomensadviseur

Bedrijfswaardering
Bij de verkoop of overname van een bedrijf is het belangrijk om de waarde van je bedrijf te bepalen. Benieuwd wat jouw bedrijf écht waard is? 
Lees verder
arrow right
Arbeidsovereenkomsten
Arbeidsovereenkomsten zijn de basis van de samenwerkingen met jouw medewerkers.
Lees verder
arrow right
LinkedIn

Blijf op de hoogte en volg Omnyacc op LinkedIn

Omnyacc op LinkedIn volgen

Al ruim 2.000 ondernemers gingen je voor

ALTIJD BIJ JOU IN DE BUURT

Als Omnyacc zijn we altijd in de buurt. Grote kans dat je ons zelfs bij jou om de hoek vindt, want wij werken met maar liefst 250 medewerkers vanuit acht kantoren in de regio. Bewust. Wij vinden het fijn als onze klanten ook zonder afspraak makkelijk bij ons binnen kunnen lopen. Onze klanten komen het meest uit de regio. Wel zo fijn! Je praat, toch letterlijk, dezelfde taal. Zit jij met een ondernemerskwestie en zoek je ondersteuning? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij durven te stellen dat we op praktisch alle ondernemersvragen antwoord kunnen geven. Zo kun jij maximaal focussen op ondernemen. Tot snel?