Voor een kleine(re) onderneming geeft een eigen HRM-adviseur op de loonlijst hoge overheadkosten. Voor een grote(re) ondernemer is het vaak lastig om een goede en ervaren HRM-adviseur aan te trekken en te behouden. Maar wij hebben goed nieuws! Detachering van onze ervaren HRM-adviseurs. Ons talent bij jou in huis.
Een krappe arbeidsmarkt, hoge verzuimcijfers, vergrijzing, verloop en stijgende loonkosten. Als werkgever heb je er mee te maken, maar hoe ga je er mee om? Een ervaren HRM-adviseur is de ideale gesprekspartner om deze onderwerpen aan te pakken. In onder andere de volgende situaties kan een HRM-adviseur jouw onderneming ondersteunen:
“Werknemers zijn het belangrijkste kapitaal van jouw onderneming. Goed functioneren zorgt voor een optimaal bedrijfsresultaat.”
Onze HRM-adviseurs zijn breed inzetbaar en kunnen jouw organisatie ondersteunen op onder andere de volgende gebieden:
Wat levert dit jou op?
Onze HRM-ers zijn er voor jou, jouw onderneming en jouw personeel. Kun jij tijdelijk of voor langere termijn de ondersteuning van onze HRM-adviseurs goed gebruiken? En ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Wij gaan graag met je om de tafel. Neem gerust contact met ons op om een vrijblijvend gesprek in te plannen. Hieronder lees je hoe het verder in zijn werk gaat.
Stap 1: Inventariseren van behoefte
We gaan met elkaar in gesprek over jouw organisatie en wat je nodig hebt op het gebied van HR-ondersteuning. We kijken onder andere samen naar het huidige personeelsbeleid, de processen en met welke systemen er gewerkt wordt. Daaruit komt vervolgens een maatwerkafspraak en gaan we over naar stap 2.
Stap 2: Klik is key
Op basis van het eerste gesprek bepalen we welke HRM-adviseur het beste aansluit bij de behoeften en jouw bedrijf. Er vindt een persoonlijke kennismaking plaats, want de klik is voor ons erg belangrijk.
Stap 3: Samenwerking op papier en start
Is de klik er? Dan zetten wij alle afgesproken zaken op papier. Na het ondertekenen van de overeenkomst gaat onze HRM-adviseur aan de slag.
Als Omnyacc zijn we altijd in de buurt. Grote kans dat je ons zelfs bij jou om de hoek vindt, want wij werken met maar liefst 250 medewerkers vanuit acht kantoren in de regio. Bewust. Wij vinden het fijn als onze klanten ook zonder afspraak makkelijk bij ons binnen kunnen lopen. Onze klanten komen het meest uit de regio. Wel zo fijn! Je praat, toch letterlijk, dezelfde taal. Zit jij met een ondernemerskwestie en zoek je ondersteuning? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij durven te stellen dat we op praktisch alle ondernemersvragen antwoord kunnen geven. Zo kun jij maximaal focussen op ondernemen. Tot snel?