Op zoek naar een accountantskantoor in Den Helder? Een mix van jong talent en ervaren specialisten vind je in ons team van ongeveer 70 medewerkers. Van (register)accountants, belastingadviseurs, juristen, salaris- en HRM adviseurs, financieringsspecialisten en meer. Hier vind je echt alles onder één dak. Deze ervaring gaat terug naar 1930. Sindsdien is er wel het een en ander veranderd. We zijn verregaand gedigitaliseerd, uitgegroeid tot een full-service accountants- en advieskantoor en bieden dit aan vanuit ons vernieuwde pand aan de Verkeerstorenweg 1 in Den Helder. Het enige wat in al die jaren niet is veranderd: we zijn er 'gewoon' voor je. Benieuwd hoe wij ons sterk kunnen maken voor jou als ondernemer? Stap gerust eens binnen!
Bij ons heb je jaar in jaar uit dezelfde contactpersonen. Je hoeft je verhaal maar één keer te doen. En als er een andere specialist bij wordt gehaald dan is hij of zij al op de hoogte. Dat geeft je rust én scheelt je een hoop tijd. Zo kun jij focussen op jouw passie: ondernemen. Dan doen wij wat wij het liefste doen: jou daadwerkelijk verder helpen!
"Het continu samenwerken in een team aan een opdracht, om naast de ‘normale’ werkzaamheden net dat beetje extra toegevoegde waarde te leveren aan een cliënt. Daar krijg ik enorm veel energie van!"
Onze vennoten zijn samen met het team bezig om ondernemend mkb zo goed mogelijk te ondersteunen, coachen en adviseren. Van links naar rechts op de foto: Stephan van der Stoop, Nico Vonderbank, Melanie Schintz-Privée, Dennis Bierman, Gerard de Graaf, Marco Bakker en Michel Krediet.
Hoewel de jaarrekening nog steeds een eis is, ligt daar niet meer de focus op bij Omnyacc. Ons werk als accountant schuift steeds meer op van het administreren en opmaken van de jaarrekening, naar tussentijds rapporteren en analyseren van de cijfers en ontwikkelingen, zodat je daar als ondernemer op kan sturen.
Michel Krediet, registeraccountant en vennoot: "Ik zeg altijd, de beste bespreking van een jaarrekening, is de bespreking waarbij het jaarrapport niet eens open gaat. Als ondernemer wil je veel meer bezig zijn met het nu en de toekomst. Waar gaat het heen, zit ik nog op koers of moet ik gaan bijsturen. We merken vaak dat het prettig is om daarover te klankborden. Eens rustig achterover leunen en een paar stappen vooruit denken, dat kan soms heel verhelderend zijn.”
Als één van de weinige kantoren in de kop van Noord-Holland beschikken wij over de AFM-vergunning. Zo bedienen wij controleplichtige bedrijven en instellingen bij onder andere de accountantscontrole en andere verantwoordingen, zoals de WNT en WMO.
Melanie Schintz-Privée, registeraccountant en vennoot: "Mijn hart gaat sneller kloppen van een interessante controle. Ik kan mijn ei helemaal kwijt in het bedenken van manieren om de vereiste zekerheid te verkrijgen of om de meest effectieve en efficiënte manier te bedenken om een controle in te steken. In control van onze opdrachten!"
Niet alleen alles onder één dak, maar efficiënte teams die jou als ondernemer op elk vlak kunnen bijstaan. Naast ons team van accountants en administrateurs beschikken we over een team van salarisadministrateurs, HRM-adviseurs en arbeidsrechtjuristen (deels op de foto links) die je ondersteunen bij alles op het gebied van personeel. Van salarisadministratie, inzet van personeelssubsidies, tot begeleiding bij ontslag en duurzame inzetbaarheid. Ons fiscale team draait zijn hand niet om voor lastige aangiften, btw-vraagstukken of een herstructurering. Ze vinden het een uitdaging om te ondersteunen bij een overname of fusie en stellen met gemak een financieel of een estate plan op. Ook voor internationaal belastingadvies zit je goed bij ons team van belastingadviseurs.
Verkeerstorenweg 1
1786 PN Den Helder
Postbus 141
1780 AC Den Helder
0223 - 688600
info@omnyacc-denhelder.nl
Verkeerstorenweg 1
1786 PN Den Helder
Postbus 141
1780 AC Den Helder
0223 - 688600
info@omnyaccincontrol.nl
Leuk om in contact te komen!