Doen waar je passie ligt, waar je blij van wordt en trots op bent: jouw bedrijf. Wat je verder wilt laten groeien. Daar helpen we je als Omnyacc graag bij. Als full-service advieskantoor ondersteunen wij jou en jouw onderneming, geven wij je het benodigde inzicht om te sturen en zijn wij graag jouw coach en adviseur. Wij bieden een helpende hand bij zaken die misschien wat verder van je afstaan of waar je misschien wel wakker van ligt. Ook attenderen we je op zaken waarvan je nog niet wist dat ze bestonden, maar die wel op jou van toepassing kunnen zijn. Dit doen wij in alle fases van het ondernemerschap om je te helpen bij het waarmaken van je ambities en dromen. Wil jij ook meer rust, tijd, wijsheid en plezier ervaren terwijl je onderneemt? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Als organisatie moet je voortdurend in beweging zijn en blijven. Altijd een aantal stappen vooruit blijven denken. Dit betekent voor ons dat wij verder kijken hoe we onze klanten kunnen helpen, zodat zij kunnen focussen op wat zij leuk vinden: ondernemen. Michel Krediet, registeraccountant: “Onze klanten moeten vooral lekker kunnen ondernemen, terwijl wij zorgen voor een oplossing voor de problemen waar ze tegenaan lopen. Het mooiste is als wij de problemen kunnen voorkomen. Als full-service advieskantoor hebben wij van samenwerken, verbinden en kundige adviezen geven een sport gemaakt. Daarin zijn wij sterk, sterk voor ondernemers!”
Trots zijn we op onze wortels en op de organisatie die we nu zijn. Al vanaf de jaren ’30 is Omnyacc actief. De heer Huyg legde toen de basis voor het oudste accountantskantoor van onze organisatie in Breezand (tegenwoordig kantoor Den Helder). In 1992 was het samenwerkingsverband Omnyacc een feit met totaal 4 vestigingen. Vanaf dat moment ging het hard. In 2018 opende onze meest recente vestiging in Schagen. We durven eerlijk te zeggen dat we ons best kunnen meten met elk grootstedelijk kantoor. In de eerste plaats op deskundigheid, maar ook qua omvang zijn wij best groot. Lees meer over de feiten van Omnyacc.
“Met een totaal van 8 vestigingen, 23 vennoten, een geweldig team van 250 medewerkers en ruim 7.000 klanten mogen we best een beetje glimmen van trots toch?”
Leuk om in contact te komen! Op werkdagen krijg je binnen één dag reactie.
Profiteren van resultaten en genieten van de vrijheid van het ondernemerschap. In welke fase je je ook bevindt, Omnyacc is er voor je! Omnyacc is jouw partner als je:
Terwijl wij in de boeken duiken, jouw kansen en mogelijkheden in kaart brengen en ons sterk maken voor jouw bedrijf, kun jij doen waar je hart en passie liggen: ondernemen. Of een balletje slaan natuurlijk. Wij staan naast je en krijgen er energie van om jou te helpen. Met je cijfers én met je swing
Een traditioneel accountantskantoor? Nee, wij durven te stellen dat we op praktisch alle ondernemersvragen antwoord kunnen geven. Zo kun jij maximaal focussen op ondernemen. Naast onze accountants en belastingadviseurs hebben wij namelijk HRM-adviseurs, financieringsspecialisten, estate-planners, pensioenadviseurs, fusie- en overname adviseurs en arbodienstverleners in ons team. Ons probleemoplossend vermogen is zo groot geworden. En dat allemaal onder één dak bij onze lokale kantoren. Sterk toch?”
“Ons surplus aan kennis betekent nadrukkelijk niet dat wij je meer diensten willen leveren dan nodig, laat staan een hogere factuur dan overeengekomen. Maar wél betekent het, dat wij over de grenzen van traditionele accountancy, belastingadvies en administratieve services heen kijken, eerder kansen of risico’s zien, je tippen over ontwikkelingen in de regelgeving, op fiscaal of juridisch gebied. Deze meerwaarde kan je winst opleveren, of je behoeden voor onnodige kosten of zelfs misstappen.”
Krijg ik nu wel het advies dat ik nodig heb? Of wordt de jaarrekening over de schutting gegooid, een aangifte gedaan en niet meer? Bij Omnyacc vertellen we je het verhaal áchter de cijfers, zodat jij als ondernemer nog slimmere keuzes kunt maken. Is het een goed idee om een BV op te richten? Wat zijn de voordelen van een holdingstructuur? Wij helpen je meer kennis en inzicht te krijgen in je onderneming, nieuwe invalshoeken te ontdekken en de positie van jouw business te versterken. Zodat jij sneller, gerichter en nog pro-actiever kunt handelen.
Kennis is één, maar klik is minstens zo belangrijk. Positieve energie tussen jou en ons is heel belangrijk. Met ons trouwe team werkt dit goed. Zij kennen onze klanten door en door. Als werkgever bieden wij steeds aantrekkelijk werk aan om goede mensen aan te blijven trekken. Als ondernemer wil je toch ook de beste mensen die oprecht enthousiast zijn over hun vak? Dit voel je gelijk.
“Sommige klanten werken bij ons op kantoor aan hun administratie. Zo kunnen ze snel hun vragen stellen. Ik krijg vaak terug van de klant dat ze dit persoonlijke enorm waarderen. Ze zien ook hoe wij met elkaar omgaan en voelen de dynamiek die er op kantoor heerst.”
Ondernemen is niet altijd even makkelijk. Zo krijg je bijvoorbeeld te maken met nieuwe wetgeving, uitdagingen op personeelsgebied en lastige belastingzaken. Omnyacc zorgt ervoor dat zaken die geregeld moeten worden ook écht geregeld zijn. Dat geeft jou als ondernemer zekerheid, zodat jij nergens wakker van hoeft te liggen.
Als lid van SRA, een landelijk netwerk van 370 zelfstandige Nederlandse accountantskantoren, wordt de kwaliteit continu getoetst en daarmee gewaarborgd via een periodieke review.
Tijd, je kunt er niet genoeg van hebben. Daarom wil je elk moment dat jij bezig bent met jouw bedrijf zo waardevol mogelijk benutten. Bezig zijn met zaken die er toe doen en die bijdragen aan het realiseren van jouw ambities en dromen. Maar ook meer tijd om van het leven te genieten. Omnyacc helpt je hier een goede balans in te vinden. Een stabiele basis, zodat jij meer tijd ‘overhoudt’. Voor bijvoorbeeld je medewerkers en voor je gezin. We helpen je graag beter te presteren, te groeien en meer uit het leven te halen.
“Onze klanten zijn gewend om ook zonder afspraak bij ons binnen te lopen.”
Als Omnyacc zijn we altijd in de buurt. Grote kans dat je ons zelfs bij jou om de hoek vindt, want wij werken met maar liefst 250 medewerkers vanuit acht kantoren in de regio. Bewust. Wij vinden het fijn als onze klanten ook zonder afspraak makkelijk bij ons binnen kunnen lopen. Onze klanten komen het meest uit de regio. Wel zo fijn! Je praat, toch letterlijk, dezelfde taal. Zit jij met een ondernemerskwestie en zoek je ondersteuning? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij durven te stellen dat we op praktisch alle ondernemersvragen antwoord kunnen geven. Zo kun jij maximaal focussen op ondernemen. Tot snel?