PERSONEEL EN PENSIOEN

HR-DETACHERING VAN ONZE ERVAREN HRM-ADVISEURS

Voor een kleine(re) onderneming geeft een eigen HRM-adviseur op de loonlijst hoge overheadkosten. Voor een grote(re) ondernemer is het vaak lastig om een goede en ervaren HRM-adviseur aan te trekken en te behouden. Maar wij hebben goed nieuws! Detachering van onze ervaren HRM-adviseurs. Ons talent bij jou in huis.

IN WELKE SITUATIES BIEDT HR-DETACHERING JOU UITKOMST?

Een krappe arbeidsmarkt, hoge verzuimcijfers, vergrijzing, verloop en stijgende loonkosten. Als werkgever heb je er mee te maken, maar hoe ga je er mee om? Een ervaren HRM-adviseur is de ideale gesprekspartner om deze onderwerpen aan te pakken. In onder andere de volgende situaties kan een HRM-adviseur jouw onderneming ondersteunen:

  1. Specifieke HR-kennis en ervaring: wij werken voor veel verschillende MKB-bedrijven, waardoor we actuele HR-kennis hebben van verschillende branches en werken aan allerlei actuele HR-vraagstukken. Op diverse vlakken kunnen wij jouw onderneming met specifieke kennis bijstaan. Denk aan het opzetten van een strategisch personeelsbeleid, opstellen en actualiseren van HR-documenten of het opzetten van werving- en selectiebeleid in deze krappe arbeidsmarkt. Met de nieuwe opgedane kennis kan jouw bedrijf weer verder.
  2. Interim HR-werkzaamheden of (tijdelijk) externe HR-middelen inzetten: inzetbaarheid van een van onze HRM-adviseurs om een tijdelijke piek in de werkzaamheden weg te werken, om een specifiek project op te pakken, bij zwangerschapsverlof van jouw vaste HRM-medewerker of in de overgang naar een nieuwe HRM-medewerker. Zo staan jouw personeelszaken nooit stil en valt er niks tussen wal en schip.

“Werknemers zijn het belangrijkste kapitaal van jouw onderneming. Goed functioneren zorgt voor een optimaal bedrijfsresultaat.”

ONZE EXPERTISE

Onze HRM-adviseurs zijn breed inzetbaar en kunnen jouw organisatie ondersteunen op onder andere de volgende gebieden:

  • Opzetten van een strategisch personeelsplan
  • Professionaliseren of opzetten van HR-beleid
  • Opzetten, inregelen en digitaliseren van HR-processen
  • Opzetten van verzuimbeleid/trainingen en actief bij verzuimmanagement
  • Opzetten van een onboardingtraject
  • Opzetten van werving- en selectiebeleid
  • Ondersteuning op het gebied van arbeidsrecht, ontslag/disfunctioneren
  • Opstellen en actualiseren van HR-documenten (arbeidsovereenkomsten, personeelsreglement, etc.)


WAAROM DE HRM-ADVISEURS VAN OMNYACC DETACHEREN?

Wat levert dit jou op?

  • Geen werving- en selectiekosten
  • Direct een ervaren HRM-er in jouw bedrijf
  • Snel schakelen door actuele HR-kennis in diverse branches
  • Lagere overheadkosten
  • Flexibele inzet
  • Continuïteit van jouw HR-beleid
  • Opleiding/HR-coaching en trainingen leidinggevenden/junior HR-medewerkers
  • Integrale dienstverlening (salarisadministratie, arbodienst, verzuim- en inkomensverzekeringen, pensioen)
  • Eén salaris-HR-onlinepakket met koppelingen met verzuimapplicatie, verlof- en urenregistratie, digitale subsidiescans en het eenvoudig instellen van diverse signaleringen

HOE GAAT HET VERDER IN ZIJN WERK?

Onze HRM-ers zijn er voor jou, jouw onderneming en jouw personeel. Kun jij tijdelijk of voor langere termijn de ondersteuning van onze HRM-adviseurs goed gebruiken? En ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Wij gaan graag met je om de tafel. Neem gerust contact met ons op om een vrijblijvend gesprek in te plannen. Hieronder lees je hoe het verder in zijn werk gaat.

Stap 1: Inventariseren van behoefte
We gaan met elkaar in gesprek over jouw organisatie en wat je nodig hebt op het gebied van HR-ondersteuning. We kijken onder andere samen naar het huidige personeelsbeleid, de processen en met welke systemen er gewerkt wordt. Daaruit komt vervolgens een maatwerkafspraak en gaan we over naar stap 2.

Stap 2: Klik is key
Op basis van het eerste gesprek bepalen we welke HRM-adviseur het beste aansluit bij de behoeften en jouw bedrijf. Er vindt een persoonlijke kennismaking plaats, want de klik is voor ons erg belangrijk. 

Stap 3: Samenwerking op papier en start
Is de klik er? Dan zetten wij alle afgesproken zaken op papier. Na het ondertekenen van de overeenkomst gaat onze HRM-adviseur aan de slag.

Speciaal voor jou

UITGELICHT

Debora Reinbergen

Debora Reinbergen

Secretaresse

Accountant
Een team vol met experts binnen de Accountancy: dat vind je in Zwaagdijk en Heemstede. Maar ook, een hoge mate van professionaliteit, uitdagende adviesopdrachten, klantcontact en een prettige werksfeer (al zeggen we het zelf).
Lees verder
arrow right
Elektrische bedrijfsauto's: SEBA-aanvragen
Vanaf 23 april 2024 om 07.00 uur kunnen ondernemers die overwegen een volledig elektrische bedrijfsauto aan te schaffen, de Subsidieregeling Emissieloze Bedrijfsauto’s (SEBA) aanvragen. Deze subsidie kan oplopen tot maximaal € 5.000 per bedrijfsauto. Let op: Dit is het laatste jaar dat SEBA beschikbaar is.
Lees verder
arrow right
LinkedIn

Blijf op de hoogte en volg Omnyacc op LinkedIn

Omnyacc op LinkedIn volgen

Al ruim 2.000 ondernemers gingen je voor

ALTIJD BIJ JOU IN DE BUURT

Als Omnyacc zijn we altijd in de buurt. Grote kans dat je ons zelfs bij jou om de hoek vindt, want wij werken met maar liefst 250 medewerkers vanuit acht kantoren in de regio. Bewust. Wij vinden het fijn als onze klanten ook zonder afspraak makkelijk bij ons binnen kunnen lopen. Onze klanten komen het meest uit de regio. Wel zo fijn! Je praat, toch letterlijk, dezelfde taal. Zit jij met een ondernemerskwestie en zoek je ondersteuning? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij durven te stellen dat we op praktisch alle ondernemersvragen antwoord kunnen geven. Zo kun jij maximaal focussen op ondernemen. Tot snel?