Software

TWINFIELD: OP MAAT BOEKHOUDEN

Ben jij opzoek naar boekhoudsoftware? Twinfield is een modern, veilig en bovenal gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma. Daarbij is het maken van koppelingen met Basecone en CRM-systemen eenvoudig te realiseren. Onze specialisten hebben de expertise in huis om jou te ondersteunen bij het boekhouden met Twinfield. Deels of volledig de boekhouding uit handen geven? Wij helpen jou bij het boekhouden op maat.

Assistent-accountant

Sander Kaandorp

“Wij zijn enthousiast over Twinfield in combinatie met Basecone omdat het van alle gemakken voorzien is, het geeft snelheid en een optimale samenwerking.”

DE FUNCTIONALITEITEN VAN TWINFIELD 

Met Twinfield heb je jouw boekhouding altijd en overal bij de hand. Hierdoor zijn jouw gegevens altijd real-time. Met Twinfield heb je veel mogelijkheden zoals:

  • het maken van professionele offertes en facturen op maat: daarbij weet je altijd wanneer jouw klant betaald heeft
  • een koppeling maken met banken: zo staan alle bankafschriften dagelijks automatisch voor je klaar. Gemakkelijk automatische boekingen waardoor het verwerken van de bank snel verloopt.
  • eenvoudig koppelen met meer dan 300 softwaresystemen zoals bijvoorbeeld Visionplanner, Basecone en andere CRM-, salaris-, kassasystemen en urenregistratiepakketten
  • het gebruikmaken van standaardrapportages of op maat: dit geeft inzicht en scheelt tijd
  • het digitaliseren van bonnetjes en het automatisch laten verwerken
  • een digitaal dossier opbouwen
  • urenregistratie van klanten
  • concerns kunnen optimaal werken door cijfers te consolideren in Twinfield, en via de rekening-courant functionaliteit onderlinge kosten direct door te boeken

BOEKHOUDING UITBESTEDEN OF NIET?

De boekhouding deels of geheel uitbesteden of helemaal zelf doen; het kan allemaal. Wij kunnen de boekhouding voor jou op maat maken in combinatie met Twinfield. Bij het volledig uitbesteden van jouw boekhouding verwerken wij de gehele administratie. Wil je een deel zelf oppakken? Ook goed! Je kunt bijvoorbeeld controle houden over jouw facturen, maar wij kunnen ze wel periodiek verwerken. Ook kan je ervoor kiezen om jouw administratie volledig zelf te verwerken en dat wij deze periodiek doorlopen en de btw-aangifte doen. De gehele boekhouding zelf voeren is ook een mogelijkheid. Wij kunnen dan jouw boekhouding jaarlijks doorlopen en een jaarrekening opstellen. Jij kiest hoe je de boekhouding het liefst voert!

TWINFIELD EN BASECONE: EEN GOEDE SAMENWERKING

Met Basecone kun je volledig digitaal je inkomende facturen en bonnen verwerken, bijvoorbeeld door e-mails van facturen door te sturen of papieren facturen in te scannen. De facturen komen na verwerking in Twinfield. Scan kleine bonnen met de Basecone app op je mobiel, zodat je de bonnen niet meer hoeft te bewaren. Laat medewerkers facturen goedkeuren met de Autorisatie functie, waardoor de factuur altijd na controle pas betaald kan worden.

Assistent-accountant

Pierre Bruin

‘’Onze ideale opzet is een combinatie van Twinfield met Basecone, waarbij we per relatie kijken naar de optimale samenwerking. We creëren een automatische koppeling met de bank en de salarisadministratie in Nmbrs. Voor meer inzicht en stuurinformatie adviseren wij altijd een online dashboarding. Dit is een helder en overzichtelijke vertaling van je gehele boekhouding.’’

TWINFIELD IN COMBINATIE MET OMNYACC

Als je voor Twinfield kiest kunnen wij jou begeleiden om het boekhoudprogramma eigen te maken. Wij hebben de software in eigen beheer, net zoals de expertise. Daardoor kunnen we snel schakelen. Zeker met de vaste contactpersoon die je bij ons altijd krijgt. Of je de boekhouding uit handen wilt geven of niet, wij maken dit voor je op maat. Daarbij hebben wij directe contacten met Twinfield en bieden zij uitzonderlijk goede en snelle support.

Twinfield

Vraag direct een demo aan!

LinkedIn

Blijf op de hoogte en volg Omnyacc op LinkedIn

Omnyacc op LinkedIn volgen

Al ruim 2.000 ondernemers gingen je voor

ALTIJD BIJ JOU IN DE BUURT

Als Omnyacc zijn we altijd in de buurt. Grote kans dat je ons zelfs bij jou om de hoek vindt, want wij werken met maar liefst 250 medewerkers vanuit acht kantoren in de regio. Bewust. Wij vinden het fijn als onze klanten ook zonder afspraak makkelijk bij ons binnen kunnen lopen. Onze klanten komen het meest uit de regio. Wel zo fijn! Je praat, toch letterlijk, dezelfde taal. Zit jij met een ondernemerskwestie en zoek je ondersteuning? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij durven te stellen dat we op praktisch alle ondernemersvragen antwoord kunnen geven. Zo kun jij maximaal focussen op ondernemen. Tot snel?