Software

BASECONE: CREËER JE DIGITALE KANTOOR

Heb jij ook nog een papieren archief en bonnetjes overal? Helemaal niet gek, want zo doen heel veel ondernemers het nog. Het kan alleen overzichtelijker door het creëren van je eigen digitale kantoor! Basecone is de software die jou als ondernemer kan helpen als het gaat om digitale documentverwerking. Basecone herkent facturen automatisch, doet direct een boekingsvoorstel en heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten. Gun jezelf dit gemak en bespaar tijd met Basecone.

BASECONE: WAT ZIJN DE FUNCTIONALITEITEN? 

Dit kun je allemaal met Basecone:

  • Bewaar digitaal al je documenten en sorteer deze naar wens
  • Mail je inkomende facturen door naar Basecone, scan papieren facturen en maak foto’s van je bonnetjes met de Basecone App
  • Werk inkoopfacturen uit met de scanoplossing van Basecone en stuur deze automatisch door naar je boekhoudprogramma
  • Controleer en keur facturen goed met de autorisatiemodule
  • Stel je eigen autorisatie route op wanneer andere medewerkers ook moeten goedkeuren
  • Bepaal met behulp van Basecone wanneer facturen betaalbaar gesteld kunnen worden in het boekhoudprogramma
Assistent-accountant

Mats Molenaar

“Na het afrekenen bij de kassa kun je een foto maken met de Basecone App en het bonnetje komt direct in je (digitale) administratie. Je kunt het bonnetje daarna meteen weggooien.”

EEN DIRECTE VERBINDING MET JE BOEKHOUDPROGRAMMA 

Basecone heeft integraties met veel boekhoudpakketten. Hierdoor kun je het boekingsvoorstel dat Basecone naar aanleiding van jouw factuur heeft gemaakt, controleren en automatisch boeken in jouw boekhoudprogramma. De grootste boekhoudpakketten waar Basecone een koppeling mee heeft zijn:

  • Twinfield
  • Exact
  • Unit4
  • Accountview
Assisstent-accountant

Pierre Bruin

Met Basecone hoef je je geen zorgen te maken over de bewaarplicht van je administratie. Documenten blijven namelijk 10 jaar veilig digitaal opgeslagen. We hebben een overzicht van de bewaartermijnen per document.”

Bekijk het overzicht >

OMNYACC EN BASECONE: DE PERFECTE COMBINATIE VOOR JOU 

Klinkt Basecone als de oplossing voor jou? Onze specialisten laten je graag een demo zien. Vraag gerust eens naar de mogelijkheden.

Basecone

Vraag direct een demo aan!

Speciaal voor jou

UITGELICHT

Pierre Bruin

Pierre Bruin

Assistent-accountant

Hoelang moet je je financiële administratie bewaren?
Staat jouw archief of online database ook vol met administratie van veel jaren? Heel goed, want je bent verplicht je financiële administratie 7 jaar te bewaren. Dit is de fiscale bewaarplicht. Zo kan de Belastingdienst de administratie controleren wanneer zij een aangifte niet vertrouwd of documentatie opvragen voor een onderzoek bij een van jouw zakenpartners of leveranciers. Maar let op, voor sommige documenten geldt een bewaartermijn van 10 jaar. Welke documenten zijn dit? Hoe zit het als je je financiële administratie uitbesteed of als je je bedrijf beëindigt?
Lees verder
arrow right
Financiële administratie
Het digitaliseren van jouw financiële administratie levert inzicht en tijd op. Wil jij ook 24/7 inzicht in jouw cijfers? Wij helpen je graag.
Lees verder
arrow right
CSRD: Minder ondernemingen en uitstel tot 2027
De Europese Commissie heeft op 26 februari 2025 het Omnibus-pakket gepubliceerd, met belangrijke wijzigingen voor de invoering van de CSRD. Het aantal ondernemingen dat onder de rapportageplicht valt, wordt fors verminderd.
Lees verder
arrow right
Wtza: verantwoordingsplicht
Lever je zorg? En heb je een Wtza-vergunning? Dan ben je vanuit de Wet toetreding zorgaanbieders (Wtza) verplicht jaarlijks verantwoording af te leggen aan de overheidsinstantie CIBG over de manier waarop je het geld uit de Wet langdurige zorg (Wlz), Zorgverzekeringswet en/of VWS-subsidie besteedt. 
Lees verder
arrow right
Echtscheiding
Onze juristen kunnen je begeleiden in het scheidingstraject en helpen om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen.
Lees verder
arrow right