Sterk! voor ondernemers
Echt alles onder één dak
Sinds 1930
7.000 klanten gingen je voor
Software

BASECONE: CREËER JE DIGITALE KANTOOR

Heb jij ook nog een papieren archief en bonnetjes overal? Helemaal niet gek, want zo doen heel veel ondernemers het nog. Het kan alleen overzichtelijker door het creëren van je eigen digitale kantoor! Basecone is de software die jou als ondernemer kan helpen als het gaat om digitale documentverwerking. Basecone herkent facturen automatisch, doet direct een boekingsvoorstel en heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten. Gun jezelf dit gemak en bespaar tijd met Basecone.

BASECONE: WAT ZIJN DE FUNCTIONALITEITEN? 

Dit kun je allemaal met Basecone:

  • Bewaar digitaal al je documenten en sorteer deze naar wens
  • Mail je inkomende facturen door naar Basecone, scan papieren facturen en maak foto’s van je bonnetjes met de Basecone App
  • Werk inkoopfacturen uit met de scanoplossing van Basecone en stuur deze automatisch door naar je boekhoudprogramma
  • Controleer en keur facturen goed met de autorisatiemodule
  • Stel je eigen autorisatie route op wanneer andere medewerkers ook moeten goedkeuren
  • Bepaal met behulp van Basecone wanneer facturen betaalbaar gesteld kunnen worden in het boekhoudprogramma
Assistent-accountant

Mats Molenaar

“Na het afrekenen bij de kassa kun je een foto maken met de Basecone App en het bonnetje komt direct in je (digitale) administratie. Je kunt het bonnetje daarna meteen weggooien.”

EEN DIRECTE VERBINDING MET JE BOEKHOUDPORGRAMMA 

Basecone heeft integraties met veel boekhoudpakketten. Hierdoor kun je het boekingsvoorstel dat Basecone naar aanleiding van jouw factuur heeft gemaakt, controleren en automatisch boeken in jouw boekhoudprogramma. De grootste boekhoudpakketten waar Basecone een koppeling mee heeft zijn:

  • Twinfield
  • Exact
  • Unit4
  • Accountview
Assisstent-accountant

Pierre Bruin

Met Basecone hoef je je geen zorgen te maken over de bewaarplicht van je administratie. Documenten blijven namelijk 10 jaar veilig digitaal opgeslagen. We hebben een overzicht van de bewaartermijnen per document.”

OMNYACC EN BASECONE: DE PERFECTE COMBINATIE VOOR JOU 

Klinkt Basecone als de oplossing voor jou? Onze specialisten laten je graag een demo zien. Vraag gerust eens naar de mogelijkheden.

Basecone

Vraag direct een demo aan!

Speciaal voor jou

UITGELICHT

Pierre Bruin

Pierre Bruin

Assistent-accountant

Hoelang moet je je financiële administratie bewaren?

Hoelang moet je je financiële administratie bewaren?

Staat jouw archief of online database ook vol met administratie van veel jaren? Heel goed, want je bent verplicht je financiële administratie 7 jaar te bewaren. Dit is de fiscale bewaarplicht. Zo kan de Belastingdienst de administratie controleren wanneer zij een aangifte niet vertrouwd of documentatie opvragen voor een onderzoek bij een van jouw zakenpartners of leveranciers. Maar let op, voor sommige documenten geldt een bewaartermijn van 10 jaar. Welke documenten zijn dit? Hoe zit het als je je financiële administratie uitbesteed of als je je bedrijf beëindigt?
Financiële administratie

Financiële administratie

Het digitaliseren van jouw financiële administratie levert inzicht en tijd op. Wil jij ook 24/7 inzicht in jouw cijfers? Wij helpen je graag.
Baangerelateerde investeringskorting (BIK)

Baangerelateerde investeringskorting (BIK)

Denk je erover om een investering te doen, maar is het lastig om de financiering rond te krijgen in deze tijd? Misschien kom je wel in aanmerking voor de Baangerelateerde investeringskorting (BIK). De BIK-regeling is een investeringsregeling die het voor bedrijven aantrekkelijker maakt om in 2021 en 2022 investeringen te blijven doen. Met deze investeringskorting kunnen de meeste ondernemers onder bepaalde voorwaarden een deel van de investering verrekenen met de loonheffing. Voldoe jij aan de voorwaarden?
Groeien

Groeien

Je bent trots op de ontwikkeling die je bedrijf doormaakt. Terecht! Maar hoe nu verder? Wij helpen bij allerlei zaken die je hiervoor niet hoefde te regelen. 
Opzegtermijn langdurig arbeidsongeschikte werknemer

Opzegtermijn langdurig arbeidsongeschikte werknemer

26-04-2021

Hoe zit het met het opzeggen van een contract van een langdurig arbeidsongeschikte werknemer? Het is van belang om het contract correct op te zeggen. Houd hierbij rekening met de opzegtermijn. Als je dit niet goed in acht neemt dan moet je alsnog het loon over de niet in acht genomen opzegtermijn vergoeden. Ook al is geen sprake meer van een loondoorbetalingsverplichting.