16 maart 2020

Openingstijden/bereikbaarheid Omnyacc

Openingstijden/bereikbaarheid

Op onze vestigingen hebben we beperkte bezetting en werken onze medewerkers deels vanuit huis. Wel zijn we tijdens onze reguliere openingstijden gewoon telefonisch en per e-mail bereikbaar voor al jouw vragen.

Afspraken

Wij nemen contact met je op indien je een afspraak met ons gepland hebt staan.

Post of administratie afgeven

Wil je iets afgeven? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op met jouw vestiging om dit af te stemmen. Kleine poststukken kun je te allen tijde deponeren in de brievenbus van jouw vestiging.

In ons coronadossier vind je nieuws omtrent de maatregelen rondom het coronavirus.

Corina Lakeman

Corina Lakeman

Administratief medewerker

Controleleider
Vanuit Omnyacc in Control richten we ons met het team op de assurance werkzaamheden. Door een groeiend klantenbestand zoeken we versterking binnen het team. Jij krijgt als Controleleider energie van het coachen en begeleiden van collega's. 
Lees verder
arrow right
Kay Schröder

Kay Schröder

Assistent accountant

Duurzame inzetbaarheid/verzuim
Met duurzame inzetbaarheid en verzuimmanagement voorkom, beheers en dring je verzuim terug.
Lees verder
arrow right
Fiscale bijeenkomst Den Helder
Op maandagavond 3 november en dinsdagavond 4 november 2025 organiseren wij een fiscale bijeenkomst vol actuele ontwikkelingen en praktische tips. Tijdens deze avonden bespreken we diverse belastingonderwerpen die voor jou relevant kunnen zijn. Uiteraard wordt er ook ingegaan op de ontwikkelingen naar aanleiding van het Belastingplan 2026. Kom je ook?
Lees verder
arrow right
Belastingaangifte
Wij verzorgen je complete belastingaangiften en adviseren je hoe je, indien mogelijk, meer fiscaal voordeel kunt behalen.
Lees verder
arrow right